Onsdag 29 december

Ja idag så blev man väckt av att telefon ringde och självklart hade vi hemtelen kvar uppe hos oss så jag fick springa ner med den till pappa och passade då på att gå på toa, gick sedan upp och la mig igen.
Men kunde inte somna om för magen kurrade och elsa kom upp självklart.

Nea och jag fortsatte kika på filmen Jack frost som vi började kika på inatt, och jag började grina när den sluta :( för det var så fint men ändå sååå sorgligt, sen när börja tårarna spruta på mig för filmer?
Blev upp och ta en skink smörgås och en kopp te :D började kika på filmen killers men hann inte så värst för familjen (en del) skulle åka iväg och jag hade fått snällt vara barnvakt fast jag inte har tid för det, och när de åkte så klädde jag och elsa på oss och gick ut i snön.
Roliga var att jag tänkt trötta ut elsa som fan men sluta ju att jag trötta ut mig själv >_< - inte smart!!

Vi åkte pulka, klättrade i snöhögar och elsa åkte kana nerför, elsa hade snö på mina ben så dom knappt syndes - ni vet så som man gör på sommaren vid stranden, gräver ner sig så man är dold av all sand fast nu snö då.
Så fråga jag henne om hon ville kika film och det ville hon så vi gick in (konstiga är att hon jämt förut ska vara ute oavsett och nu ville hon gå in självmant) jag värmde pannkaka en i var och satte oss framför Pip Larsson :) fast elsa tröttnade efter två avsnitt och började springa runt, klä av sig och jag satte mej för att rita med henne på golvet och det gick ett tag sen kom alex med sin kille hem så då ville elsa vara med dom. Fast hon fick bara vara med dom en stund sen smet de ut till vardagsrummet för att få va ifred! Jag som skulle få nån slags hjälp av dom? Jo tjena...

Men men går bra själv med, bara att elsa leker döv och vill inte lyssna på mig och ska vara kaxig, hon testar mig för nu när jag inte varit hemma så ska hon se hur långt hon kan gå innan jag till slut tar tag i henne. Har redan visat för att det inte ska gå för långt och att hon inte får göra som hon vill.


Åh härliga sommar <3 GE MIG!!!!

Satt för ett tag sen och visade bilder jag har på datorn för elsa, och hon fick se några jag har med mej och stoffe och då blev hon glad men verkade lite fundersam lill tjejen.
Sen såg hon bilder på mej bara och kallade mig ett namn som gjorde mig sur, hon förstår ju inte men ändå hon behöver inte kalla mig för det jävla namnet.

Sa lugnt iaf att det var jag och inte den personen ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0