Ooups

Hehe jag har inte varit så bloggsugen nu i någon dag eller två, men jag har inte varit i det bästa humöret och känner att jag inte ska skriva ut allt jämt i bloggen så ska försöka sluta föra in negativt och istället föra in positivitet.

Har nyss skickat iväg kladd jag skrivit ihop om butikanalys grejen vi ska ha redovisning om sen när vi börjar i januari igen, till en i gruppen. Och jag har även varit och bokat tvätt tid imorn så att jag har något att fördriva tiden med innan syrran kommer :) och tänkte att jag ska plugga lite nu så att man klarar tentorna (de kommande) och märkte även att jag har skrivit på tokigt för fel på tentan jag gjorde i onsdags xD för jag hittade nyss vad det var för nåt en sak som jag funderat som fan vad det var, men jag gissade mig fram och skrev vad jag trodde att det kunde vara men tydligen så var det inte alls det. Så blir väl omtenta på den med :( Men jag ska inte fokusera på den nu som jag vet inte när det äger rum (nästa omtenta) så jag får väl maila läraren och fråga hur det gick. Skulle ju vara skönt om jag klarade det men jag ska inte hoppas.

Nu ska jag istället fokusera på ekonomi kurserna även om jag verkligen inte vill , men måste få godkänt på dom kurserna så man slipper tänka på dom. Ska be eller fråga min kära moster om hjälp nu när vi besöker årsunda för några dagar då hon är bra på ekonomi :)
Nej men jag kommer väl in senare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0