P p pppartylite

Jo den där lilla suprisen som jag varit lite hemlighetsfull om. Fick ju ett telefonsamtal förra veckan precis när jag klev innan för dörren, och det var en konsulent från partylite här i Falun.
Jag ansökte nämligen på hemsidan, då jag inte har konsulent nr på grund av strul då jag började med partylite från början. Och det är väl lite mitt fel, men jag hade samtidigt fullt upp med skolan då jag började som jag gick sista året på gymnasiet (Handel) och det var precis dom sista månaderna i skolan med.

Och när jag väl började komma igång så var det försent, jag har i princip trott att jag jobbar med partylite och så men det gör jag alltså inte riktigt. MEN jag ska börja om från ruta ett i januari och jag ska få hjälp ifrån hon som ringde mig. Hon bjöd in mig på träffar nu i december, där man ger varandra tips, träffar andra konsulenter och ja sånt där. VILKET jag behöver, har velat gjort det med dom jag jobbat med tidigare men känner att jag inte fick någon riktig hjälp ifrån deras sida. Och när jag ringde, sökte dom eller nåt så kunde det dröja ett par dar (veckor) innan dom hörde av sig eller så hörde dom inte av sig alls. Och jag tycker det är lite dålig stil av några som lyckats rätt så bra ska väl kunna engagera sig att hjälpa dom som behöver hjälp. Som nu för två veckor sen så lyckades jag få tag på en som bor utanför uppsala, min sponsor bor i uppsala men hon svara inte så jag tog kontakt med den andra sponsorn och hon sa att hon skulle kolla upp det här med om jag är konsulent eller inte och etc. MEN jag har inte hört ett dugg i från henne sen dess, så jag tänker satsa på Falun. Så jag har bestämt att ifrån Januari, nytt år och allt sånt DÅ BÖRJAR JAG IGEN på nytt.

Jag ska försöka komma på ett sätt att marknadsföra mig, så om någon vet så kontakta gärna mig :)
SÄLJER ju även smink, Oriflame som jag fick en katalog ifrån förra veckan, fredags tror jag eller torsdags? Jaja fick iaf en katalog som jag inte hunnit kika i :) nya katalogen som gäller under december.
Nej mat kanske?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0