Pics 4/12


Min mat igår :D fläskfile i marinad, lite kryddor, gul lök och stoppat i vitlök i filen med :D yum

Den här bilden kan jag bjuda på, inte så fresh men så här har jag bakom mitt ena öra :( så obehagligt och känner att jag vill klia där men ja försöker låta det vara, tvättade med en grej jag har i ansiktet, torkar ut finnarna och det känns som om det hjälper ;) där av att jag inte har uppsatt hår nu :(
Nån som har idéer på hur man kan få bort?

Dagens outfit, jeans från gina tricot, tröja från H&M, boots från Dinsko och sjal från gina tricot ja just det mössan är i från H&M och har varit en stor favorit för mig. Haft den i två vintrar tror jag :) kanske 3? Och desamma med sjalen, tröttnar inte på dom ^^ men funderar på att tvätta dom nästa gång jag ska tvätta.


Ljus, fick denna av syrran för jag hade köpt två glas med blåa stjärnor för tio kronor st på City gross i somras och jag kanske inte var så smart men jag hade lagt dom i min väska för att dom inte skulle gå sönder, sen glömde jag helt bort att dom låg där i. Så hade syrran tagit tag i väskan o typ slängt iväg den och då gick dom sönder :( så som en liten förlåtelse eller tröst så fick jag den här :) men erkänner att det är delvis mitt fel...

Tänt mitt ljus med änglar på, kommer inte ens ihåg varför jag köpte ljuset (länge sen) på rea tror jag gav en tia eller nåt sånt för den, men den har stått som prydnad rätt länge men nu har jag tänt det, faktiskt finare när det är tänt :D

Andra ljus som är tända :) dessa ljus är dock nya köpte efter jag fyllt år och sen under sommaren

Ljus i fönstret :) och mitt täcke med hjärtan som jag tycker är lite julig. Tror jag fått det nån jul, men har haft det nästan varje jul ^^

Jag  när jag hade bakat :P bästa är ju att få smaka på smeten

Haha bjuder på denna ;)

Kladdig ;P




Gottigott :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0