Promenad

Jag var duktig och klädde på mig, eller ja ytterkläder då, och tog på mig skor som egentligen är sommar skor ;) för jag har mjukis byxor och då passar inte bootsen eller uggsen till så jag fick lov att ta mina sommar skor istället. Tog ju självklart på mig ullstrumpor så det inte skulle bli kallt, tog soppåsen som stank fisk och kastade den när jag ändå var ut, så tog jag en omväg till affären. Bara för att få en promnad det är därför jag tog omvägen.

Skickade senaste filmen jag fick i förr går :) såå bra, The runaways . Jäkligt bra film, och kändes weird att se Dakota Fanning spela en sån roll och se att hon verkligen vuxit till :) är ju van att se henne i roller som barn inte som 15 åring :) . Och Kristen stewart var det lite konstigt som man är van att se henne som Bella i Twilight filmerna, men jag har ju sett henne i andra filmer med så det är ingen big deal. Jag tycker dom gjorde ett kanon bra jobb ;) och det fick mig att fastna för en låt "cherry bomb" så jäkla bra :) (enligt mig).

Och köpte en mjölk, testa röd mjölken här, för min mage blev lite knas efter jag åt mannagryns gröt . Har perioder där min mage krånglar när jag dricker mjölk. Men det har inte varit med mjölken här, och att det krångla idag kan bero på att jag känner mig stressad bara för annars skulle jag ju vara dålig nu med?
Men testa på röd mjölken här iaf och se hur den är :) Och köpte även en flaska Trocadero <3 varit så sugen på det ett tag nu, var ju evighet sen jag drack det. Var även sugen på chips med dipp men hade inte råd :( så fick skippa det. Rätt drygt att vara fattig kan jag ju lova..

En tjej hade mejlat mig om en annons jag lagt ut på tradera, och undrade om inte jag kunde byta ombud att skicka sakerna med. Och det jag valt var mest för att det är nära och jag visste inte först vad ica här har för ombud mer än posten. Hon undra om inte jag kunde ta en annan som är billigare, och tittade upp vart dom har närmsta här i falun och tydligen fanns dom på ica :D så självklart kan jag ju ta dom då. Så ska sätta mig och ändra om nu på annonserna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0