Så seg när det gäller listan..

så tänkte att jag ska ta 2 dagar på listan istället för en om dagen så att jag får igång, och ligger ju efter med.

Dag 13 - Utlandsresa

Jag har bara varit utomlands två gånger i mitt liv, och det var 2001 och 2002 tror jag att det var.
Hörsta året så åkte vi en vecka till Teneriffa vilket inte var en höjdare då jag efter några dagar låg sjuk med feber och hosta. Orkade knappt gå ut i solen, men tog mig till poolen vissa dagar. Försökte ju att inte missa allt för mycket.

Andra resan var till Mallorca, och vi var där i två veckor och jag storm trivdes där vi var. Minns inte exakt vad det heter men trevligt var det, och solade mycket. Bästa då var ju att vi flög dit på min födelse dag ;) så jag fick bestämma vad vi skulle göra osv, så sa pappa att som jämlikt mellan oss tre så fick vi varsina dagar att bestämma vad vi skulle göra :)

Skulle gärna åka dit igen ^^ blev mycket vid strand och pool, och blev några utflykter . Minns dock inte så mycket av dom resorna som det är så länge sen, och jag ägde ingen kamera då så har inte direkt bilder. Jo jag hade sån där vanlig kamera men den gick sönder när vi va på resa till Gullholmen :( har bilder nån stans hemma i fagerviken :)

Dag 14 - Mitt favorit minne

Oh guuud ett favortit minne? Jisses, jag har ju många men ingen jag kommer på just nu.
Så jag får återkomma med detta tror jag :)

Kommentarer
Postat av: Matilda

svar: yeah, han ska åka med johanna o daniel :)

2010-12-08 @ 20:29:48
URL: http://staarbelly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0