Säljande skit on Tradera

Har nyss lagt ut lite mer på tradera på försäljning, hoppas nån lägger bud för än så länge är det ingen som är intresserad av det jag lagt ut. Men jag tror att det jag lagt ut nu är nåt nån vill ha iaf :)

Har lagt ut SKOR faktiskt, två par pumps skor som jag knappt använder, de ena paret var jag jätte kär i då jag köpte dom men använt kanske 3-4 ggr och jag köpte dom för över två år sen så heh inte så bra.
Och andra paret vann jag själv på tradera i våras men då jag känner att dom är lite för stora eller nej mer att dom glider av när jag går vilket slutar med att jag måste gå snigel steg för att inte tappa dom och det gillas inte.

Använt även dom två gånger, en gång hemma när vi hade besök och andra gång i somras när jag gjorde ärenden i tierp. Så det ligger även dom på försäljning.
En kjol jag knappt minns varför jag klickade hem, använt få tal gånger, två toppar med likadana tryck som jag heller inte använder längre och ett skärp som tydligen var för litet för mig, jag kan inte spänna det i midjan :(

Sen har jag inte bestämt mig angående ett par jeans som jag inte använt på över två över typ ellr kanske det är två år? Men jag vill ändå inte sälja dom eller jag vet inte, är ju onödigt att ha kläder liggandes som ändå inte blir använda...


Det är dessa byxor, vita jeans från Gina tricot. Dom är ju snygga där men åh jag kan inte bestämma mig.
Får tänka vidare, nu ska jag fortsätta plugga

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0