Sålt

GAH, jag ligger och halv sover och hör att det ringer och går upp och precis när jag svarar så lägger den på. Och jag satt mobilen på laddning som den va nära att dö, går och lägger mig igen under täcket och typ tio minuter senare så ringer det igen. Men nu var det mobil nr, svarar så hör man en sluddrig gammal gubbe, som tydligen va en av vinnarna på tradera annonserna igår. Han bor nämligen här i falun och ville komma och hämta paketet som det blir billigare, och jag sa att det va ok. Så jag klädde på mig motvilligt, tar fram det han vunnit och kikar igenom en gång extra att allt stämmer, ser då att en skiva i säsong 1 SAKNAS!!!

Jag fann nämligen en skiva till den serien när jag flytta hit och plockade upp osv, och glömde då att lägga den i fodralen, så nu när jag tog fram skivan och skulle lägga i (trodde ju den var den saknade) så ser ja att det inte alls var den saknade skivan. Så jag står där i hallen och vet fan inte vart den skivan kan tänkas vara, för den är iaf inte här i falun. Så då måste den ju vara hemma i fagerviken >_< - han ringde precis efter att jag börjat samla ihop fodralen igen. Och han var utanför så jag tog på mig skor och mössa, går ner då stod han vid entren. Han fick säsongerna, så förklara jag hur det låg till. Att jag inte sett att det saknas en skiva och att jag hör av mig så fort jag hittar skivan. Han verkade inte så berörd av det, alltså inte bry sig om att det saknades en skiva. Han verkade trevlig :) - men jag hade svårt att tyda vad han sa som han prata så sluddrigt, som om han hade nå fel eller fel med attt kunna prata normalt. Ja ja jag fick jämna pengar, jag fick 93 kr för tre säsonger så det är faktiskt billigt för tre säsonger. Jag tror jag gav 200 kr/st så aa.

Men men nu ska jag äta nåt, har ont i magen - beror väl på hunger kanske?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0