Shooter

Börja nyss kika på filmen Shooter som är en bra film. Har sett den förr, med Stoffe men jag minns inte hur vi tittade på den, om han hade laddat ner den eller om vi hyrt den. Säkert laddat ner, men en jäkligt bra film iaf :)

Alltså under den tid jag var tillsammans med han så blev jag mer och mer för att kolla på atcion, krigs filmer och liknande  - vi tittade mycket på det och komedi filmer och jag har inget negativt att säga om det. Tycker att det är kul att titta på och antar att det kan göra vissa killar glada ;) Att man gillar krigs filmer. Men jag säger inte att jag gillar exakt ALLA men det flesta.

Kladdkakan idag blev LYCKAD :D till skillnad mot den igår då.
Fick i mig två tårtbitar av kladdkakan sen sa det stopp. Nu ska jag äta popcorn och dricka mer julmust och kika på filmen ^^

//Min antenn var dum ett tag, i hela 50 minuter så vägra den funka normalt. Sändningen blev hackig och brusig och jag missade en hel del av Så mycket bättre :( men efter att ha flyttat om den en massa och sånt så verkar det funka just nu iallafall.//

Jag stör mig på saker när det inte funkar som det ska, inne antenner är något jag verkligen hatar för dom funkar inte så som dom ska jämt och jag har inte tålamod när det strular har jag märkt ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0