Sista för idag

Jag har precis pressat eller tryckt i mig en skål med popcorn och druckit två glas julmust!!
Jag vet inte ens varför jag ens gjorde det, så groteskt mot mig själv, men tanke på att jag egentligen är mätt sen min fisk middag idag som förövrigt blev helt suverän. Var ju första gången jag tillagade fisk helt själv ;) (ja lax har jag ju tillagat men nu menar jag mer åt fisk som vi fiskat och fått upp själva...) och jag lyckades med en egen rednings sås som jag aldrig brukar lyckas med annars :S blev helt paff och att den till och med smakade gott ;)

Men ja det var väl inte riktigt det jag skulle skriva egentligen, sitter här med tända ljus och ska kika på kenza & tyra show :) sen blir det sängen, läsa en bok och börjar tre imorn tror jag? Men jag ska åka in lite tidigare och in på kupolen har lite ärenden där :) annars så är det väl inte så mycket mer jag har att komma med nu. Tror jag tänkte på något men jag glömde bort det, min kusin har smittat med guld fisk minne :@


^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0