Slåss

Nej då inte slåss på det sättet utan jag slåss för att vinna en sak på tradera :D , pratade med syrran  OM jag vinner det jag slåss om så kan hon ge mej en 100:ing så är det en julklapp från henne :D ok inte helt men hon hjälper mig att få de isåfall ;)

Och jag kräver faktiskt inget högt utav mina syskon i julklapp speciellt inte när jag inte ens själv har råd att ge dom nåt. Har bestämt att vissa av dom ska få saker dom lånat ofta av mig som jag ändå inte använder längre, och lite annat smått & gott som jag känner att jag inte behöver själv och dom behöver bättre (typ).


Runt två tiden idag så la jag upp dessa skor (dessa jag vann själv via tradera som jag skrev i förra inlägget)
Och jag har gjort på varje auktion att man får antingen buda eller köpa dom direkt och jag la ut dessa för 75 kr fast pris och det var någon som köpte dom direkt :D så då får jag lite cash in där ;)

Skönt för fick idag en räkning, amorteringsplan så kan vara skönt att få in och betala av nu innan jag åker till gästrikland och sen hem till uppland. Vill ju inte släpa på massa räkningar hem. Såg även idag när jag kikade hur mycket poäng jag har just nu på skolan och har bara ynka 3 poäng ifrån inlämmningsuppgift med Hanna och såg att jag fick underkänd på tentan jag gjorde om i onsdags, misstänkte det. FAN! Så nu vet jag inte alls hur jag ska göra, ska maila Jan och fråga om man kan göra om snarast möjligt då jag behöver poängen för csn.
Men förstod att jag skulle misslyckas med tentan när jag knappt visste om jag svara 100% på frågorna. Dessutom har jag kollat upp det frågor jag kommer ihåg att jag var osäker på och det var INTE bra när jag tänkte tillbaka på svaren jag skrev. Men men Jag får läsa på om saker som är lite oklara och läsa om det jag kan så att det sitter. Men fokus på ekonomin nu för den är fan svår :S - suttit i 1 ½ timme med redovisningen och den är INTE lätt, eller jo men ändå inte. Något komplicerad, jag blandar ihop saker. Ska fortsätta nu sen göra mat :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0