Snöoväder

Snyft, inte kul att vakna och se värsta snöstormen utanför. Okej inte värsta men det är i princip vitt ute och man ser inte så mycket. Men det börjar bli glesare och lugnare så funderar på att göra det jag tänkt idag, nämligen att få iväg paket och hoppa  på bussen där och åka mot skolan. Så idag blir det att ta på sig varmare kläder så det inte blir som igår, skulle inte palla om jag skulle behöva skaka som igår igen. Har ju ont i kroppen idag :(

Nu ska jag plocka fram kläder och göra mig i ordning, har ätit frukost medans jag läst bloggar och har även druckit en rejäll varm kopp te så att jag är varm ;)
Typiskt att det ska vara seminaire idag :( man vill ju liksom inte gå utanför dörren, mysigare att få sitta under täcket, tända ljus och kika film när det är sånt där väder :( .

Så nu ska jag dra mig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0