Something is diffrent..?

Jag har idag gjort något, faktist så blev det inte just det jag tänkt mig från början men jag älskar det ^^ det blev såååå bra :D taack kära kusin för hjälpen <3 Cattis .

Så jag tänkte nu att jag ska visa er vad jag gjort, och resultatet.

Från det här... (bild tagen för några dagar sen)
Till det här :D

Jag är hel brunette nu :) and i like it ^^

Pratade i fonen med syrran så därför jag sitter med mobilen i högsta hugg ;)
Nu ska jag äta risgrynsgröt till middag ^^ orkar inte tillaga något annat. Är så förbaskat trött men ska hålla mig vaken ett tag till, som vi ändå ska börja åtta imorn (fast vi ska börja nio >_<) läraren undra idag om de va ok att byta och dom flesta sa ja (dumma) så de blir alarm före sex imorron med suuuuuck

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0