Something "NEW"


Nytt dusch draperi :D

Testade denna idag, man skulle fukta den och sen dra med cirkel rörelser (får igång blod cirkulation) och sen fukta ansiktet med vatten DONE!!
Jag gilla den, den var mjuk och skön mot ansiktet och tvättade bort smink utan att behöver massa ansiktsvatten osv.
´9,90 kr på rusta :D

Before...

and AFTER :D

Åh jag älskar det :) sååå snyggt. Gör verkligen skillnad i badrummet, gilla inte det som hade i början så värst för det gjorde badrummet blekt och det behövde färg - och föll för detta <3

Utan lampan (tak)
eller väg lampa


Vet inte om ni kan se men det är mörk lila :)

Älskar verkligen det här draperiet, ska bli kul att få shoppa inredningsartiklar sen ^^ man blir ju så glad när man fixat upp det man köpt (beroende på vad det är) och man märker sån skillnad och man får sån glädje när man ser hur snyggt det blev, det blir ju nästan bättre än man tänkt sig. Jag vet nämligen nu att det kommer ordna sig ekonomiskt och det är en känsla som är så lättande och så skönt att känna, även om jag kommer leva fattigt ett tag till så är det så skönt att allt kommer lösa sig.

Nu ska jag lägga mig i sängen och läsa boken Why we buy - the science of shopping .. inför seminarie 3 (sista) på torsdag. Men måste först skriva två sidor om boken och åsikter (blää) så det ska göras imorn, sen på onsdag så blir det ju skola, plugg inför tentan på kvällen (arg för den tiden) för jag missar det jag skulle göra då, tror nämligen inte jag hinner till det ens, och tänker inte sitta och stressa på tentan så jag avbokade det inplanerade :( och vi ska höras om hur vi ska göra i veckan :) (ingen kille)
Så nu ska jag ta boken och lägga mig i sängen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0