Soo cute

Tog nyss ut min andra fisk ur frysen som jag ska tillaga ikväll hade jag tänkt, jobbiga är att jag måste halva den sen när den tinat för den får inte plats i dom formar jag har. Dom är ju rena mini format :O så har önskat mig en större i julklapp :D så man kan göra gratänger och sådant :)

Men det var inte exakt vad jag skulle skriva om här, utan om dagis barna utanför. Dom åker på sån där matta eller vad man kallar dom ner för små backarna som finns på gården där, och så sött och se dom springa upp, åka ner och springa upp igen. Som en unge råkade springa upp på en liggandes matta som resultera i att han åkte omkull stackarn ^^ men reste sig upp och fortsatte uppför backen ;) duktig unge.
Tycker dom är söta som springer i sina overaller och åker på mattor, pulkor u name it ^^

Fast dryga är att dom är ute AS TIDIGT på morgonen och leker :S - ok dom börjar ju vid sex halv sju tiden men måste dom vara ute och leka vid åtta på morgonen? Tycker synd om dom som måste ut i kylan så tidigt, men visst det är väl dom som vill ut men iaf. Jaja det är dagis och det sköts väl så där..

Jag har precis tagit mig en skål med fil med en klick hallon sylt :) som dock fick mig att påminnas om när man var mindre och blev i tvingad alvedon eller annan medicin i tablettform som man vägrade att ta, så mamma lurade mig med att ta en sked med fil och lite sylt och gömma tabletten i det. Men jag märkte ju av det men fick i mig iaf.
Fortsätta pluggandet kanske?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0