Spökar

Ok from the beginning!!

Jag minns inte exakt när jag börja känna av det konstiga, men det har varit så att jag kännt som om nån står i hallen typ eller i dörröppningen från hallen och in hit (vardagsrummet) . Och tittar på, jag känner mig iakttagen, det är inte jämt, utan det är liksom när det är mörkt i övriga lgh typ, och jag vill inte behöva ha hall lampan tänd hela tiden. Och som nu, bara så där fick jag vääärsta rysningen, för va som om nån stod vid soffan bredvid mig och flög genom mig ALLVARLIGT och det resultera i att jag fick kalla kårar typ och hela jag skakar.

Detta har jag inte känt av på flera år, så förstår inte riktigt varför det händer nu. Jag vet inte ens om jag tror på sånt där, riktigt. Men inte kul när jag är ensam :( och strax efteråt hör man som skottlossning en bit bort utanför, så gick till köket och tydligen är det nån som smäller raketer (puh) .

Jag hoppas verkligen inte att det spökar här, för kommer ju inte klara av att bo här själv då. Uuh. Nej jag ska sätta på en serie och hoppas att jag glömmer det här och kan sova sen. :'( snyft inte gilla det här

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0