The meaning of love

Jag läste nyss min kära kusins blogg, där hon skrev om kärlek, bland annat till sin pojkvän. Och jag känner en slags avis men jag har fått uppleva det hon känner, och jag har fått känna hur det känns att bli älskad, att bli ompysslad, att få älska en person själv lika mycket och att sorgligt nog bli sårad av den.

Men jag förstår deras kärlek och jag blir glad att hon får uppleva den och mår bra av den för det förtjänar hon verkligen <3
Roliga var att i början trodde man inte att det skulle hålla riktigt men allt efter som så försvann dom frågorna och funderingarna och nu vet man med 200% att det håller.

Haha undrar om någon sa så om mig och stoffe? Fast viss det höll i 3 år och 4 månader iaf :) och jag är glad över den tiden det är jag, men jag förstår bara inte varför han gjorde som han gjorde. Men nu ska vi inte gå in på det, för det är inte vad jag menade med detta inlägg.
Det jag ville säga är att

kärlek är underbar
kärlek är smärtsam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0