Tired

Hihi^^
Ni skulle bara se mina paket nu, dom som ska skickas till tradera vinnare. Allt har inte kommit iväg då alla inte betalat eller så har det dröjt för de inte har samma bank. Tydligen hade jag missat två att skickat till, alltså de fick inga vinnar mail. Men hallå jag hade runt 15-16 stycken att skicka vinnarmail till, funderar på att fixa ett automatiskt med hjälp av tradera man kan ju ha det. Men just på de jag har nu som är aktiva så är det bara EN som budat på allt som är kvar så jag väntar med det.

Men jag har använt mej av kassar och tejp ;) till att paketera allt såå fint ^^ NOT!
Och tagit papper som jag skrivit adress på och tejpat fast på paketen. Det är tre paket som kommer iväg redan imorn alltså, Jag hade sagt att det kommer iväg på fredag men är ju ledig på förmiddan imorn så skickar iväg och hoppar på bussen vid ica istället och drar vidare mot skolan då redan :)

Nu funderar jag på att sova, för jag är såååå trött och har sån värk i rygg och axlar dessutom och kan knappt gå, kan vara för jag spänt alla muskler som går som jag nämnde i tidigare inlägg ;)

Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0