Tisdag - morgon

Så nu har jag kikat (igen) vilka som betalat in och vilka jag fått betalning ifrån så nu ska jag traska iväg till affären och få det skickat, det var en som ville ha sin vinst så fort som möjligt (vann den igår ^^) så jag ska vara duktig och försöka få iväg den så vinnaren får den så fort som möjligt :)

Har även till fem stycken som ännu inte betalat vann i fredags liksom, som inte betalat än, som jag mejlat en påminnelse till. Hur gör man om dom inte betalat efter ett visst antal dagar? Lägger man ut på auktion igen eller?
Måste kika över reglerna på tradera hemsidan..
Hum.. ja annars så vakna jag vid åtta och la mig i soffan framför tvn för att kika på ett program som jag missa igår, men efter andra avsnitte så somna jag till och orkade inte slå upp ögonen, men sen tog hungern över och jag var tvungen att gå upp och fixa frukost. Så nu har jag ätit mejlat, kikat betalaningar så nu ska jag klä på mig varmt och gå till affären sen hemma igen så blir det plugg plugg plugg, har ju seminarie uppgift som ska bli klar, plugg inför omtenta så yaay - då vet vi vad min dag kommer bestå av.

Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0