Torsdag - missuppfattat tiden

Haha jag är bra duktig ibland alltså, jag var helt inställd på att jag hade klockan tio (tvätt tid) så jag hade ställt alarm vid halv nio bara för att kunna komma upp men så blev det ju inte, så ställde om till kvart i tio och då kom jag upp. Tog fram tvätten, tvättmedel och sen tog jag hissen ner till tvätt stugan och ser då att jag hade tid klockan ett inte tio. Så kikade in i tvätt rummet (som det var tyst) och det var ingen som tvätta, som ingen hade tid under hela dagen och ingen hade satt sin nummer bricka i för så man inte kommer in i tvätt stugan, så böt jag tid till tio istället, så jag startade två maskiner, det blir en till när dom är klara.

Kommer ta upp ena tvätten och hänga upp redan nu och den andra in i torktumlarn, medans tredje maskin är igång :) . Jag vet inte varför jag trodde jag valt tio men men. Kanske var för att jag tänkte på den tiden först men tog klockan ett, antagligen för att jag har svårt att komma upp ur sängen på morgonen. Men nu kom jag ju upp :)
Äter frukost nu, mackor och te  - Gott ;)

Värsta är att jag drömde att jag fick en hög med påminnelser och inkasso brev nu sista timme jag halv sov :( (kanske var därför jag kom upp ur sängen?) Men jag hoppas verkligen det bara är en dum dröm, jag betalade in till tradera igår kväll så att mitt konto kan aktiveras igen och jag kan börja sälja det jag ska och få in pengar för det. Och så fort jag får det så ska jag betala av räkningar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0