Tradera vinster

Oj oj vad många vinnar mail jag precis skickat iväg till dom som svarat , värsta är ju att jag känner att jag inte alls vet hur jag ska få iväg allt. Jag måste skriva upp adresser så jag skickar rätt saker till rätt ställe, och måste även ha koll på vilka som betalar in. Jag har bett dom att maila när dom gjort sina betalningar då det blir enklare för mig :)

Blev trött av allt det här, pratade även med pappa om situationen som hela tiden ligger på lur för mig, och vi diskuterade om det, och eventuellt att jag ska flytta hem igen. Men vi sa mer att OM det blir att jag måste så ska jag åtminstone bo kvar dom tre uppsägningsmånaderna och kan då passa på att studera klart det kurser jag kan och hinner. Bara för vi måste ju ändå betala för tre månaderna så varför inte bo kvar då medans. Men jag måste fan lösa det här med CSN. Vill ju studera, det att jag tappat motivationen är väl mest på grund av allt som händer/hänt som stör mig, och gör mig ofokuserad på det jag ska göra. Och att jag lägger ner så mycket tid på juridiken för att den ska bli klar, och vet ju inte ens nu om det hjälper. Jag vill ju inte lägga ner onödig tid på det liksom.

Men ska försöka att inte tänka på det, försöka bli klar med det jag ska på den iaf och få den klar oavsett, kan ju vara bra att ha den klar och borta sen. Är ju typ en fråga till jag ska besvara , ren skriva dokumentet och skicka in - vänta på att göra tenta och DONE! I princip

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0