Tradera

CHECK!!

Precis suttit i typ två timmar och lagt ut annonser på

-Kläder
-Böcker
-Filmer/serier
-Skönhetsprodukter
-Skor (JA sorligt nog så säljer jag två par jag ändå inte riktigt använder)

Det känns skönt att jag rensat ut och märkt att jag inte har någon användning av vissa saker och känner att det är bättre att annonsera ut dom och hoppas på att någon faller för det jag säljer. Är ju en del nya kläder och böcker bland annat och några av filmerna är nya. Så säljer ju inte bara begagnat.

Fick vet att Cattis tydligen glömt att hon skulle hjälpa mig imorgon så det är fram flyttat till tisdag istället :) jag börjar ändå 8 och slutar 10 den dagen så vi skulle ses i samband med att jag kommit hem. Ska bli skönt att få en förnyelse. För håret ser lite hemskt ut, men egentligen så är det snyggt  med men jag känner att jag tröttnat på hur det är så ska fixa till det :)
Men imorgon behöver jag gå till affären för att handla lite, och funderar på att göra ordning julskinka imorgon eller om jag ska skjuta på det en helg till hm?
Åh vill att syrran ska komma hit en helg :( vore skönt med sällskap och slippa vara ensam hela tiden.

Nej jag börjar bli trött så sätta på en film och sen sova :) så jag kommer upp imorgon och kan plugga medans det är dagsljus :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0