Trötter

Jag blev extremt seg och näst in till trött efter min promenad, det är ju inte den effekten jag letar efter man tagit en promenad. Är ju meningen att man ska bli pigg här. Men nej istället så håller jag på att somna i böckerna :( har inte gjort så värst med juridiken idag, har istället börjat leta information till grupp grejen vi har i skolan. Vi har ju inte kommit igång, och böt butik nästan direkt efter att vi börjat diskutera xD och den butik vi valde är ju AWESOME :D speciellt för moi ^^

Men jag funderar på middag, har kvar sen igår så behöver bara värma på, dock ingen sås :S så det kanske jag får fixa. Jag ska försöka hålla mig vaken ett tag till, såg att vi inte har lektioner för en på onsda nästa vecka, men jag har ju omtentan då :S Hoppas jag får klar juridiken till dess så jag får alla poäng jag behöver.

-
Om jag ska vara ärlig, vet ni vad jag funderade på idag?
Eller det dök upp igår när jag lagt mig i sängen, nämligen att jag funderar på att skita i allt och hoppa av skolan. För det känns som om jag inte kommer någon vart, och ha så här mycket som jag har nu - jag hinner ju inte med :S och det gör mig stressad som fan och jag får typ blackout. När man är så omotiverad som jag har varit nu ett tag så är det inte lätt att göra något. MEN idag så bestämde jag att jag försöker åtminstone vårterminen ut och ska fokusera så gott jag kan på att få klart det sista med juridiken så att jag kan fokusera HELT på mina kurser jag läser här.

Så nej jag ska inte hoppa av, men har god lust att göra det. Men om jag gör det så kommer jag ju ändå ha en massa andra problem, och jag vill verkligen inte flytta hem igen och det är några viktiga anledningar till det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0