UTTRÅKAD AB

Jag sitter här och vill skrika rakt ut av uttråkning, jag har nämligen tittat klart på ALLA säsonger jag äger av greys anatomy (igen). Och jag viiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiill bara ha säsong 6 som jag knappt sett av, alltså det är otroligt med tanke på hur säsong 5 slutar :'( . Jag kikade ett eller två avsnitt i 6 men sen kikade dumma jag inte vidare bara för tvn var jääämt och ständigt upptagen :(

Så nu har dumma jag budat på tradera, håller mig så lågt jag kan om det går upp för mycket så får jag vänta. Men hur grejt vore det inte om jag vann säsong 6 för typ 20 kr :D och 30 kr frakt!! Har ju fått in en del nu på det jag sålt, har redan betalat det räkningar jag kan (sköönt) och har några små fjuttiga hundringar på kontot nu :) så jag tycker som julklapp till mig själv kan jag väl få unna mig säsong 6 av greys ??

Men först och främst måste jag ju få upp till dom poäng jag behöver för csn ska ge mej pengar, men jag har fortfarande ont så jag kan inte fokusera på plugg dock. Så vet inte vad jag ska göra just nu och ikväll. Är inte direkt sugen att kolla på nån av de serier/filmer jag har heller och det är tråkigt på tvn :( vad ska man göra?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0