Väckt

Blev nyss väckt av en person som är typ vad ska man säga, övre konsult, sponsor eller ja nåt åt det hållet. Iaf hon hade pratat med Partylite om varför jag inte har något konsult nr OCH tydligen så är inte mitt startpaket betalt? Vilket det faktiskt är! Så säger hon att dom påstår att det ligger hos kronofogden (gått ett år liksom) och jag vet att det är betalt, så fattar inte varför dom inte har det registrerat. Jag blir så arg på sånt här, och det var Amelie som fixat in betalningen så hon skulle se hur långt bak hon kan kolla med betalningar annars får hon gå till banken och kolla om dom kan ta fram det. Vi behöver ju ett bevis på att det faktiskt är betalt.

För jag fick 2 påminnelser tror jag, först så gick amelies paket till kronofogden och betalade det, sen någon månad senare eller om det var nån vecka så gick mitt till kronofogden. Vi betalade det då med, och det var då amelie tappade lusten för att hålla på med partylite för att det blev strul.
Men det vi inte riktigt visste då vi började var att man ska ha åtminstone 2-3 visningar som genrerar upp till 3200 tror jag, för då blir start paketet betalt utan att jag, vi behöver lägga ut en enda krona själv. Jag tror att hon som intoducera mig för partylite hon sa väl det under tiden hon berättade men inte att det var så jätte viktigt, jag hade en visning på cafe i tierp då men det var bara två som köpte för typ 300 sammanlagt. Om jag ska vara ärlig så var den visningen dålig, även om jag var social pratade om det så gott jag kunde. Hade en visning hemma sen men den genrera ingenting för alla drogs till bordet med sminket istället. Så jag har kommit på att man ska inte ha fler visningar på annnat samtidigt för det blir fel då.

Men alltså det är ju betalt så jag hoppas den biten löser sig, men jag tänker ändå börja här i falun istället. Undrar om jag kan då skaffa nytt startpaket? funderar på om jag inte ska försöka träffa hon som ringde mig och bestämma en fika eller nåt så kan vi diskutera och se vad vi får ut av det. Ska se om jag kan få tag på Partylite med, kan dock inte ringa för det har jag inte råd med. Amelie skulle kika upp på det istället.
I övrigt så är jag iaf uppe nu vid halv tio :) vilket är bra, men när jag tittar ut så känner jag ingen lust att gå ut :S vill hellre ligga kvar under täcket känns det som. Men ska fixa nåt att äta, ta in täcket hit och sätta mig och plugga sen göra mig ordning för att åka till skolan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0