vatten

När jag satt och skrev inlägget innan detta så märker jag att elsa fått tag på syrrans hårspray och hon sprayde ner sig själv och lite av täcket innan jag hann få tag på henne, så det blev att gå ned och bada henne. Men något jag märkte var att det är stopp i avloppet så vattnet som jag satt på och rann ner i avloppet kom upp som en sjö över badrums golvet!

Så det blev att bada henne i baljan (som hon i övrigt jämt badar i) och skulle hälla det i toan efter fast elsa hann före mig och ställde sig brevid baljan i duschen och lyckas välta ur all vatten och det kom ju sedan upp på golvet, och jag fick än en gång torka golvet. SUCK!!!
Men nu är hon torkad och på klädd och springer runt och ropar på alex och hennes kille kevin, dom gör i ordning mat för dom andra är sega och skulle äta på vägen så vi fick göra mat själva.

Alltså visst vill man ha barn men ändå inte! Och jag vill skaffa barn med nån stabil person, en som jag vet att det kan hålla oavsett och en som klarar av förhållande och ett liv med barn för jag vill inte vara ensamstående (iaf inte i början, om det nu skulle ta slut) men jag är inte redo för barn, jag känner att jag är för ostabil med mig själv känslomässigt iaf och sen behöver jag jobb, bostad och självklart en kille (förhållande) men det är något som kommer med tiden hoppas jag, för jag har sakta sakta börjat komma över stoffe, men har en jobbig bit dock att ta itu med när det gäller honom. ATT PRATA UT!

-

När jag tänker på att eventuellt flytta hem, om allt skulle skita sig iaf, så vet jag inte om jag skulle se fram emot det egentligen. För jag känner nu att det är såååå skönt att bo i lägenhet och vara själv inte ha en familj som ska ha hjälp med det ena och det andra, och rörigheten som råder här hemma då huset är för litet för en så stor familj, irritationen som ligger i luften dygnet runt, ilskan som uppstår (konflikter) då och då - massa saker som gör att man inte direkt trivs hemma längre, saker som gör att man kommer ihåg varför man ens flyttade osv.
Det är skönt att komma hem och hälsa på det är det, det är skönt att få komma hem till min katt och gosa med honom, och hälsa på familjen men jag känner att nu är jag redo att flytta och växa som person och stå på egna ben. Fast för tillfället så hjälper pappa mig ekonomiskt som sagt och det är inte så skoj för det ställer till det för familjen ekonomiskt med, så jag måste verkligen få till det med poängen så att jag kan få csn så fort som möjligt, jag måste även fixa klart det räkningar som jag måste betala. GAH hatar dom här räkningarna...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0