Why not

Dagens-testet

DAGENS VILL HA: Pengar
DAGENS KLÄDSEL: Jag har bytt om två gånger, jeans o hoodie till mjukis o annan hoodie
DAGENS FRISYR: hum.. ruffsig och behövs tvättas
DAGENS LÅT: spotify (ja vet inte nån låt, kör bara listorna på spotify)
DAGENS PLANER: nada eller jo plugga då
DAGENS SAKNAD: min katt
DAGENS DUMMASTE: att jag måste plugga 2 saker som ska va klar till imorn
DAGENS MISSLYCKANDE: inget (än)
DAGENS DROG: te? fast bara 2 koppar
DAGENS KÖP: brevpaket för att skicka iväg grejor
DAGENS GODIS: chips
DAGENS HUMÖR: upp och ner
DAGENS CITAT: -
DAGENS ROLIGASTE: söta bilderna jag såg nyss där nån skrivit (tänkande saker) och glass bilen som var här för ett tag sen, såg roligt ut när den stod på vändplan och körde sin melodi och ingen kom ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0