Whyyyyyyy???

Alltså nu när man för första gången på LÄNGE lyckas sova och njuta av det DÅ SKA MAN TYDLIGEN bli väckt av att grannarna hammrar och för värsta livet runt sju, halv åtta på morgonen.
Varför börjar man så tidigt? Jag vet inte exakt vilka det är som bor ovanför men dom för ALLTID liv eller inte direkt men nu senaste tiden så hammrar dom en massa :S låter som dom lägger nytt golv eller sätter upp värsta inredningen.

Jag hoppas att dom är färdiga snart så dom inte väcker upp hela huset ;)
Men men är väl bra att jag kom upp, annars hade jag väl legat och sovit halva dagen (ett försök) , och hade även märkliga drömmar (igen). Som denna gång, då drömde jag att jag hade plastik operera mig, men minns inte exakt vad jag gjort, men jag skulle komma tillbaka så att dom fick kolla att det läkt osv, och jag hade gjort det i Uppsala, och åkt sen hit till Falun och kom på efter två veckor att jag skulle ju åka på koll, så helt plötsligt hamnar jag hemma i Fagerviken och läkaren har mottagning på övervåningen i hallen? Haha så jag fick sitta i en stol där och han gick in i (mitt rum) och kollade i papper och sånt, det var tydligen hans kontor. Och när vi var klara så står jag i trappen och lyckas snurra in mig i internetkablar och andra kablar som låg där och jag kom inte loss. Men lyckades sen att komma loss, och då står jag och frågar något jag på sätt och vis skulle vilja göra, förstora brösten. Jag fråga vad det kostar osv, och han tar fram en bok typ eller portfolio med bilder på andra som operarat sig och sen vaknade jag xD

Säger ju att jag har crazy dreams , jag tycker det är jobbigt att ha dom här galna drömmarna. Förstår inte ens varför jag drömmer om det. Nej men nu ska jag äta nåt och börja med det jobbiga - PLUGG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0