Wtf

Jag hatar verkligen när saker och ting inte funkar som dom ska, som nu helt plötsligt så kan man inte logga in på msn, det började med att jag var inloggad men kunde inte komma in på mailen. Så testade med att logga ut och in men då kom jag inte in på msn ens. Så gick in och reparera programmet och startade om datorn - FUNKADE ÄNDÅ INTE!!
Jag märkte sen att fler på facebook hade problem så jag skiter i msn ikväll och hoppas det funkar imorrn, och så märker jag att internet är suuuuper segt helt plötsligt? Jag laddar ju inte ner, och jag har inte gjort nåt som ska få den att va så seg, och jag ville skriva detta inlägg genom internet explorer men det vill inte. För får bara upp att jag inte har internet anslutning VILKET jag har. Så loggade in här via chrome istället.
-
Och ville ju kika på kenza & Tyra show men det vill inte ens komma igång så jag får väl ta det imorn med. Sitter i övrigt och kikar på filmen på sexan som jag redan sett, med stoffe så klart. För det var han som fixade den, är ju något häftiga bilar :D men blir irriterad när jag ser hur poliser beter sig och hur dom som sitter i fängelse ska hålla på att gå på så där, dom har väl inge bättre för sig men ändå. Är väl jobbigt nog för dom som kommer dit. Eh nu låter det kanske som om jag tycker synd om dom, det gör jag inte men syftar på vad hemskt det borde vara att bli inlåst med andra bad guys och bli terrad av andra.  Ok nu spårar det ur här, vet inte ens varför jag ens skriver, för får inte fram det jag menar märker jag. Men den som är smart kanske fattar ändå ;)
-
Mår annars illa, åt av min kladdkaka som är fem dagar gammal nu och är i princip två bitar kvar men den smakar inte lika gott längre och mår nog illa för att den börjar bli konstig. Men som jag har så segt med internet och skit så tänkte jag lägga mej ned i soffan och stänga av datorn, titta på filmen istället.
Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0