Duschat mitt i natten ;)

Jepp precis kommit från duschen....
Så jäkla skönt det var att ta en het varm dusch <3 . Min rygg/nacke tar kål på mig men jag får skylla mig själv för det tyvärr :( - för jag har i princip tillbringat hela den här veckan i sängen i princip. Inte bra, kollar på film, datorn, sover, äter frukost (mellanmål) och annat skit i sängen med. Och då får jag skylla mig själv som inte tar mej ork till att ta mej en liten promenad eller göra annat. För det är inte mycket tid jag tillbringat ute den här veckan eller ens gjort något speciellt. Var med amelie till tierp i måndags kväll men inte direkt nåt att hurra för. Iaf inte min rygg xD . Men duschen hjälpte lite iaf, blev mer avslappnad :) .
-
Läskiga är att sen jag satte i p-staven för några veckor sen så har jag bara haft 2 blödningar som varade över dagen i princip och jag har haft humörsvängningar som jag haft när jag har mens men nu har jag inte det :S Och magen/midjan har börjat öka (tror jag iaf) men det kan vara mitt ständiga "skåp" ätande som spökar... Nej usch fy och blä nästa vecka ska jag börja med herbalife shakesen igen då kanske det här extra hullet åker bort ;) .
Gravid tror jag inte att jag har för har inga tecken på det eller så.. Men ska göra ett till test (sist va när pstaven åkte in) för säkerhets skull.
-
Nu undrar jag bara vart pojkvännen min tagit vägen? Enligt amelie så gick han med pappsen till grannen och kolla på hockey.. men den är väl slut nu? ....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0