....

Jag hittade den här listan hos Cosmo! För fler listor besök cosmopolitan.se!

Nämn något som gjorde dig glad igår: Inget speciellt faktiskt, för kan inte komma på nåt direkt
Vad gjorde du kl 08 imorse: Gjorde mig iordning..

Vad gjorde du för 15 min sedan: Jag satt och kollade igenom kursböckerna och liknande

Det sista du sa högt: Mmm

Det senaste någon sa till dig: Titta, vad tycker du?

Vad har du druckit idag: Läsk och läsk med sourz ^^

Vad var det senaste du åt: Varma mackor, som min gulliga pojkvän fixa

Vad var det senaste du köpte: Grejor på apoteket, sprit och läsk :)

Vad är det för färg på din ytterdörr: brun

Vad är det för väder hos dig nu: mullet och tråkigt

Godaste glassmaken: choklad ^^

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: njae

Sover du tungt: ne ibland

Drömmer du mardrömmar: mja

Trivs du med ditt jobb: vet inte som jag inte har jobb :)

Favoritklädsel: nu är det mina jeans leggins :D

Favoritlåt just nu: bad romance med lady gaga har fastnat på hjärnan

Vad ser du om du tittar till höger: kuddar, hög med saker

Vad gör dig glad just nu: att jag äntligen ska åka på kryssningen jag velat åka i en evighet nu :)

Vad ska du göra härnäst: Packa ..

Höger eller vänsterhänt: Höger

Humör just nu: smått irriterad, trött

Favoritgodis: tag-själv-godis :D

Kläder just nu: jeans leggins, svart linne, svart kofta

Sommarplaner:? Om man ändå hade det...

Hur många kuddar sover du med: 2 men har fler

Spelar du något instrument: nopp not anymore

Morgon eller nattmänniska: natt
Vad är viktigast för dig: pojkvän, familj

Är du kittlig: aa

Snarkar du: nja

Stjärntecken: oxe

Äckligaste insekten: alla :O

Längtar du mest efter just nu: till imorn


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0