Fy fan vad kul...

att vara hemma just nu.
INTE!!!!
-
-
-
Elsa driver en person till vansinne här hemma, jag skulle hjälpa till med elsa, vad jag kunde höra så verkade det gå bra där nere men så var visst inte fallet. För helt plötsligt så hör man hur personen skriker och kastar saker (typ) och elsa skriker. Jag har fullt upp med mitt pluggande och har precis lyckats komma in i det hela och förstår lite till skillnad mot igår. Jag vet liksom inte exakt vad jag ska göra därför behöver jag lugn och ro och kan tyvärr inte vara till så mycket hjälp här hemma just nu. Och det försöker jag säga till min familj. För så fort jag är färdig med detta så kan jag hjälpa till igen. Ohh om man ändå hade nåt eget, ibland så skulle det vara super faktist. Men jag vill ju inte bo ensam och jag har lite små krångel att få killen att vilja bo i lgh :/ .
Jaja, verkar som om det lugnat ner sig där nere nu så då kanske jag kan återgå till stora LAGboken, inte för att jag fattar ett skit i den men så svårt kan det väl inte va eller?
Hej svejs på en stund :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0