Fy faN

Vaknade idag helt kall svettig, illamående och gick ner på toa och då kom det :( usch fy fan hatar att spy. Gick upp och la mig  Och hoppades att det skulle gå över som jag skulle åka till skolan idag men det gick inte över, och har precis fått i mig dricka. Kollar på 2½ men nu, för kollade på det med älskling igårkväll/natt men jag somnade så missade en del. Nu sover älskling medans jag kollar på det ja missa :)
-
Snodde en lista från min kusin Carro ;)
.
44 FRÅGOR DU TROLIGTVIS ALDRIG FÅTT PÅ EN GÅNG!

1. Det första du tvättar i duschen?

Håret
2. Gillar du kaffe?
Ja men helst cafe latte :)
3. Hur mår du just NU?
Nja bättre än imorse
4. Vad är sista bokstaven i namnet på personen du har en crush på?
K ;D
5. Berätta om din senaste dröm.
Minns inte riktigt.
6. Skulle du kunna äta din favoritmat under en månad utan att tröttna?
Men jag har ju en massa :S - tacos (som min kusin oxå skrev, man kan variera och då tröttnar man aldrig ;) )
7. Vad vill du ha just nu?
SOMMAR <3 och jobb för tror inte jag pallar med skola längre
8. Har du räknat till 1000 någon gång?
Japp
9. Biter du i din glass eller slickar du bara på den?
ALLTID slickar ;) men i slutet händer det att jag biter
10. Använder du smileys?
För det mesta
11. Har du träffat någon kändis?
Jaapp
12. Gillar du keso?
njae
13. Vilken låt hade du sist i huvudet
kommer inte ihåg vad den heter
14. Hur många länder har du besökt?
Förutom Sverige; Teneriffa, mallorca, finland/åland 
15. Är dina föräldrar stränga?
Både ja och nej
16. Skulle du kunna hoppa fallskärm
heh :S är nog för feg
17. Glittrar någonting i ditt rum just nu?
isen på fönstren :)
18. Brukar du hyra film?
Nej inte längre... händer väl nån gång men det var evigheter sen sist
19. Var kommer du vara på Lördag?
Hemma tror ja
20. Var du med och upplevde när World Trade Center föll i NY?
Ja, vi fick se på tvn och prata en hel del om de i skolan. Jag minns att ja va sur för dom vissa så mkt om det att mitt favo program ställdes in xD . Lite komiskt men visst det var sorligt :( om WTC alltså
22. Vad åt du till lunch?
Hum, åt ingen direkt lunch eller frukost idag bara en bit bröd med smällt ost och en kopp oboy (varm)
23. Har du lockigt hår?
Lite
24. När grät du senast?
När jag kollade på My sisters keeper .
25. Har du gått in i en vägg någon gång?
Jo.
26. Favoritårstid?
Sommar.
27. Vem höll du senast i handen?
Älskling <3
28. Sover du med TVn på?
kan hända
29. Tycker du att du är gammal?
egentligen inte
30. Är du mörkrädd?
nja beror på
31. Gillar du ditt liv just nu?
Nja kunde varit bättre
32. Har du någon gång valt att ta ett bad istället för att duscha?
OM jag hade badkar så skulle jag nog bada oftare än jag duschade
33. Har du bra syn?
Nej den är halv
34. Var är dina föräldrar just nu?
Ja mamma är i himmlen, pappa är i tierp
35. Vad har du på dig just nu?
trosor (nya) ^^ , pyamas skjorta ja fick av älskling i julklapp för nåt år sen, sexigt nattlinne ja även fick av älskling i julklapp i år ^^ som är hur skön som helst att sova i <3.
36. Vad var det senaste du köpte?
smink? minns inte
37. Hatar du mer än 3 personer?
nje tror inte de
38. Använder du sushipinnar?
Nej varför skulle ja?
40. Äger du ett vapen?
Nej
41. Gillar du ditt hår?
ibland
42. Gillar du dig själv?
kanske
43. Vem står dig närmast, din mamma eller pappa?
Ja det får väl bli pappa då som mamma finns inte så jag minns inte hur nära jag stod henne. Har nog mest gillat att ha pappa med. För han va inte på mej när vi va på sjukhus oså de va allti mamma. vad ja minns iaf
44. Hur ofta använder du MSN?
Nästan varje gång datorn är igång men pratar nästan aldrig med nån dock, var annat förut då kunde jag prata med 10 pers varje  gång ja va inloggade men nu är det helt annat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0