hatar att gå upp skit trött...

bara för man hoppades på en liten sovmorgon idag så fick man inte det för igår kväll fråga pappa mig om jag orkar se efter elsa ett tag medans dom åker iväg till ett möte och sen röntgen med linnea s. Betyder isåfall vara barnvakt näst intill hela dagen. Ja det var ju roande. Imorn är det seminarie i skolan och jag vågar fan inte gå :/ har bara läst en del (fattar nästan ingenting) , boken är rätt avancerad men ändå liksom. Och skriva ihop saker med hjälp av frågorna hur fan ska jag göra det? Kommer ju knappast hitta nå exakta hjälp medel i boken :/.
OK, inte så värst taggad idag, kanske beror på att mitt huve dunkar, ögonen vill bara slockna ihop igen och kroppen vill tillbaka under det varma goa täcket. Och är på värsta mys gos humöret så vill att älsklingen min ska komma hem igen så man kan ligga o gosa med han hela dagen.
-
Elsa är sjuk och super dryg, hon skriker och kastar saker, säkert för att hon har ont, hungrig men kan inte få ner nåt och sådär. Men nästan ingen här hemma pallar med det riktigt. Igår blev alla irriterade och griniga bara för elsa envisades med att kasta sin glass på golvet hela tiden, skrika efter amelie och det var det ena efter det andra. Nej jag gillar bättre när elsa är frisk, vissa gånger när hon är sjuk men inte som hon är nu nej nej nej.
Nej jag kanske ska ner och äta nåt så jag får i mig innan dom drar iväg. Så får jag se om min hjärna/kropp vaknar...
Älskar dig <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0