HEMMA SPA :D

Ja det vore nåt tycker jag ^^ - har hittat nåt spa kit på jula, (eller rättare sagt såg det nån gång när jag gick runt och kikade..) och det kostar 500 spänn.
Mmmmmh <3 :)
-Info om setet..

Massagefotbad med pedikyrtillbehör

Med tillbehör för massage, pedikyr och manikyr

Allt du behöver för att fylla dina trötta fötter med nytt liv! Setet består av ett välutrustat fotbad, 1 st uppladdningsbart pedikyr/manikyrapparat med tillbehör samt 1 st batteridriven massageapparat med borstar. Fotbadet har 3 st inställningar för massage/värme/bubblor, över 150 st massagepunkter och en bubbelfunktion som frigör bubblor från 36 st hål runt om i fotbadet. Pedikyr/Manikyrapparaten kommer med 9 st tillbehör som tillsammans hjälper dig att få händer och fötter i toppskick. Drivs av 2 st uppladdningsbara NiMH-batterier som laddas via medföljande 230 V-laddare. Massageapparaten har 5 st olika borstar och drivs av 3 st AA-batterier (ingår ej). Allt förvaras enkelt i den medföljande förvaringspåsen. Mått: fotbad B330xD410xH180 mm. 230 V

Oja att jag ska skaffa mig.. Så som jag är med mina stackars fötter är elakt egentligen...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0