I brist på...

vad jag ska skriva. När jag satt på bussen hem, så funderade jag på en massa jag ville skriva ner här. Men nu är jag för trött för att ens orka skriva. Så jag tänkte iställe lägga upp bilder på vad jag onödigt lagt ner mina pengar på. Allt jag lägger upp nu är inte det enda jag köpt idag, för tog inte kort på annat jag köpte idag. Men det får komma upp sen iställe ..
Gick upp sex idag, för att följa med pappa/amelie som pappa skjutsa henne till jobbet, och efter det drog jag och pappa in till gävle, trafikskolan och pratade om intensiv körning osv och hur vi kan lägga upp det osv. Köpte även en ny teorihäfte som min gamla är full klottrad, men denna ska vi kopiera iställe för att skriva i själva boken. Fick även till nytt häfte med vägmärken :)
-

Efter trafikskolan så åkte vi till biltema, som min dator blir så varm att man nästan bränner sig på den så beslöt jag mej för att köpa en sån här efter att en jag typ känner, små pratar med skaffat sig en sådan här och hennes dator blev bättre så tänkte jag att det måste vara toppen för min. Och min dator la av igår kväll, och då var den skit varm och jag fick inte på den osv. Så jag trodde jag skulle lämna in den igen, men imorse så testa jag att starta den och då funka den normalt igen ^^ snacka om att ja blev glad :)
-

Hämtade ut paketet med nya tröjan idag :) snygg ;P funderar på att använda på lörda^^ 
.

satt i pstaven idag
-

blev en sväng till systeme ;)'
.
Mer imorn, nu ska ja sova, gonatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0