Love it <3

Har som sagt blivit nerkärad i nitar and stuff. Vet inte riktigt, läst kenzas blogg nästan varje dag och har nästan börjat köpa såna där kläder eller liknande som hon. Hon har fått mig att bli kär i nitar och svart igen. Det är ju verkligen snyggt bara man liksom gör det rätt så att säga. Hon har fått mig att gilla saker som jag inte direkt trodde att jag skulle gilla.
-
Dom här pumpsen som liknar mina stövlar jag köpte under hösten är jag helt kär i, och skrev ett litet mail till kundtjänst för att fråga om dom skorna möjligtvis kommer finnas kvar i 2½ vecka till som jag verkligen vill ha dom, och för då får jag mer pengar. :) så jag håller tummarna nu ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0