Lust

God morgon :) , elr mja för mig iaf. Gick och la mig runt halv fyra inatt/imorse :).
Läste nyss mina mail, och hade fått ett litet roligt mail ifrån Lustjakt (för er som inte vet så jobbar jag som återförsäljare åt dom - mest som en kul grej) Och dom har fyllt på med ännu mer leksaker hehe och dom är antingen galna saker eller roliga. Tänkte då att jag ska börja skriva lite ibland om saker som är nedsatt i pris för tillfälle och massa annat smått och gott :)
Som den här lite galna leksaken för den som gillar oralsex, tungor som går runt runt och man kan ha till antingen bara glidmedel eller värmande för att komma så nära verkliga tungan. Jag tycker den ser rolig ut ;) Nån som vill testa?
-
Hihi för den som vill ha vibrationer efter musiken man lyssnar på...
(Så här ser den ut) Alltså pluga in i mp3:n och känn vibrationer efter hur musiken går och dessutom är den ju rosa :) - inte så dyr heller ca: 400 kr. Finns en till variant och jag tror jag lagt upp den tidigare men kan ju lägga upp igen :)
Så här ser den ut och den kostar 800-900 kr tror ja det var men den ser iaf inte ut som en dildo och är ju mer diskret.
Så lite roliga tips :)
-
Nu ska jag nog gå på toa sen blir det nåt i magen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0