Måndag - Ny vecka, nya tag...

men jag är fan trött.
Jag har suttit i två-tre timmar och försökt plugga men fattar nada, lite orolig att jag inte kommer klara det här som jag inte fattar ett skit. Pluggar nu distans kursen juridik/ekonomi och det är nå slags grupp arbete och jag vet fan inte vad jag ska göra. Suttit och läst igenom på blackboard, studentportalen, mail, dokument och sånt skit. Men ändå så går det inte. Så krångligt ska det väl inte vara, eller?
-
Har även mailat den ena läraren i Historia - kursen jag läser på skolan och fråga vad jag ska skriva ihop som jag missade första seminariet som jag var sjuk, och mailade även läraren i det jag håller på med nu (distans kursen..) och frågade vad jag skulle göra som jag känner mig vilsen, men har inte fått nå svar än. Får säkert dom ikväll eller imorrn bitti. Men vad ska jag göra medans jag väntar då? Jag måste ju fan börja plugga :( . För jag står bara nu och ser ut som ett frågetecken som jag inte vet vad jag ska göra. Jag kanske valde lite krånglig kurs? Vem vet, men jag vill åtminstone få ett G på kurserna. Och den andra distans kursen jag läser hittar jag inga alls som man ska läsa plugga så ska väl maila läraren där med så man får kursplan osv.
.
Har bilder från kryssningen men det är en hel del och inget jag orkar lägga upp här, dom ligger på bdb och facebook iställe :)
Nej kanske ska ta tag i detta...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0