Morr på mej själv...

Jag håller på och letar jackor, inte för att jag tröttnat på min skinnjacka som jag ständigt använder :) men vore väl skönt med en halv lång kappa? Jag är ju inne på det här med nitar och läder ;) men också på sött ^^ kan ju kombinera ^^ . Eller om man bara varierar. Jag vill byta ut min garderob, inte helt utan lite/halva nåt.
-
Har iallafall halvt packat xD . Kom inte så långt som jag inte kan bestämma mej, och klädseln tog ju sin tid, och jag prövade bhn jag köpt hem men den var lite stor runt om inte själva bh kupan utan det andra stycket som sitter runt kroppen var lite stort så den hängde, lite smått sur men antingen tar linnea den eller så skickar jag tillbaka den.
Prövade även mina "fejk boobs" bh som man kan ha under en uringad topp elr barrygg topp, att jag säger fejk boobs är för att dom känns som det xD . Men ska ha dom och en korsett imorrn under min topp som jag fick hem från Ellos :)  som satt jätte skönt, tyvärr kände jag mej tjock i den :/ för min mage syns alltså verkligen SYNS!!!!
Nej om två veckor ska jag beställa hem från herbalife och börja på ALLVAR.
-
Nej packa och sånt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0