Nami nami nam nam

Jag tror jag gör väldigt goda varma mackor alltså ;) . Oftast smakar dom pizza eller nåt men så underbart goda . 
Dom här mackorna gjorde för någon vecka sen:
Tomater
oregano
grillkrydda
ost
oregano (igen)
taco sås
-
Så jäkla gott :D .
Nu har jag precis klämt i mig två runda polar mackor med lite smör, oregano, grillkrydda, ost och oregano på :) det funkar oxå men är dock inte lika smarrigt som ovan nämnda.
Sen en annan sak, igår eller det börja i  förrgår kväll - klia som sjutton i ansiktet men inget jag tänkte på just då och igår så märkte jag att ansiktet var röd flammig som om jag bränt mig i solen. Var torr och såg inte så värst rolig ut. Och så fort jag stryker på ansikts kräm så blir ansiktet illrött och ser ut som om jag svullnar upp en kort stund sen försvinner det, men det kliar iaf. Inte så värst mycket men ändå. Och nu idag så tvättade jag bort allt i ansiktet och gjorde rent och direkt efter jag torkat av mig så klia det, strama precis som det gör dom gånger jag tvättar i vanliga fall eller kommer ur duschen, så jag tog min ansikts kräm och strök på och direkt så blev ansikte röd som en tomat. Alltså om det inte går över så får jag väl åka till sjukhuset och se om dom kan komma på vad det är.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0