Ny vaken :) i princip..

Vaknade för ett par minuter sen av att min kära pappa kör snöslungan så det vrålar in. Gick nämligen och sov runt fyra i natt efter att vi kollat färdigt på Bones som slutade hur spännande som helst :O . Inte bra inte bra...
Så fixade ner avsnitt ett ifrån säsong 5. Och vi smartingar kunde ju ha tagit säsong fem (dom avsnitt hon hade) av carro men vi tänkte "nej vi vill ha text på den här serien som dom pratar ibland knas så man inte riktigt fattar.." men som det sluta så jäkla spännande då var vi tvungna att åtminstone första avsnittet bara för att se va som hände och för att lugna nerverna. Roliga nu är att dom "vuxna" här hemma vill att vi ska gå ut i det soliga vädret men jag kan tyvärr inte för jag måste finslipa lite på mina uppgifter innan jag skickar in dom. Och sista inlämningsdag är just IDAG!.
Så nu ska jag bara ner på toan sen fixa käk och börja...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0