Ny vaken...

Sitter vid datorn igen som sagt, ny vaken typ. Inte sovit så värst skönt men det dög. Älsklingen min somnade om men jag kunde inte så jag valde att gå upp och klä på mig, sitta här en sväng. Kolla så att man får allt ;)
-
Blir kanske hemgång idag? På ett sätt vore det bra, för har ej pengar till mat just nu :( suger lite men får pengar om nån vecka :) - då ska jag lägga undan till körkortet, och köpa mer böcker. Och jag måste skärpa till mig med att åka till skolan. Så jag ska försöka ta buss till skolan så går jag därifrån iställe :) tror det funkar bättre, då kommer jag dit i tid och missar inget. Uppryckningar borde jag ha... Har även legat och funderat på mitt och älsklings rum, vi ska möblera om och jag funderar på om vi ska sälja våran stora säng och skaffa en mindre variant. Ska diskutera med killen min :) . Vet inte direkt vad jag ska hitta på nu dock.. :/
//E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0