Nytt inlägg - Ja vad ska man skriva...

Usch. hatar att vara så torr och rasslig i halsen, snuvan gör ju inte det hela bättre heller. För det gör att jag sover med öppen mun och vaknar då snus torr i både mun och hals usch usch.
Skulle åkt till högskolan idag men jag har iställe frågat om uppgifter då jag inte alls orkar åka någonstans. Ska ta mig dit på onsdag iallafall, ska ju ändå sätta in pstaven då. Kan inte skjuta på det något mer som mina ppiler snart är slut. Längtar till min tröja från ellos kommer :) - funderar på om jag ska ha den på kryssningen, men jag vill ju även ha min korta jacka från gina på mej, då funkar ju inte en lång ärmad tröja :S . Får se hur jag löser det :) .
-
Nu ska jag se vad min lilla älskling hittar på :) - han kom hem igår redan, för han var både bakfull och fick ont i magen efter att vi åt tacos , stackarn. Jag fick lite ont men det var för jag åt för mycket. Till och med hade ingen lust för sex ;)
-
Bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0