Offra sig....

för att plugga. Inte direkt vad jag vill egentligen men jag har valt att plugga för att få in lite casch i kassan liksom. Och då måste jag väl också plugga och göra mitt. Har nästan inte pluggat ett skit egentligen men nu måste jag ta tag i det tråkiga så får man göra nöje i mellan åt och efter åt :) . Som sagt så blev det ingen skola för mig idag, är fortfarande risig som attan, snoret rinner (nästan) och halsen rasslar i mellan åt. Har fortfarande ont i vänster öra :S tror inte att jag har öron inflamation, i alla fall så hoppas jag inte det. Ska försöka få i mig c vitamin och sånt skit så man kanske blir piggare och orkar slåss mot dumma bakterier i kroppen.
-
Hände en liten "olycka" för en stund sen, jag hade råkat lägga min betalda räkning bland älsklings obetalda räkningar som resulterade i att han råkade betala min betalda räkning. Och jag fick höra av mig till företaget och berätta att den blivit dubbel betald, och då sa dom att det kommer ligga kvar ett tag så skulle jag höra av mig IGEN om hur jag ville göra, jag sa redan nu att jag vill ha tillbaka pengarna men skulle iallafall höra av mig -suck- liksom. Men jag tänker vara gullig och ge min pojkis pengarna som han råka betala bort. Så han har nånting under kryssningen. Fy på mig för jag blandar ihop saker och ting, men har aldrig hänt förut och jag trodde jag lagt ihop alla mina räkningar och lagt undan men den där lilla rackarn kom visst inte med.
-
Nej plugg plugg var det...
Längtar tills denna underbara tröja kommer :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0