Problem med magen ...

Åkte mot gävle, kom fram men fick rusa till toan i akut och efter några om och men så börjar jag gå mot skolan, men får gå snigel fart som dumma jag valt fel skor att gå i, låg klack men hal sula så va nära på att rasa på ändan vid varje isfläck. När jag ska gå förbi nian/wayne's så blir det akut toa nöd IGEN så rusade in på wayne's som allt det andra ine öppnat så blir sittandes på toan där ett tag. Slutar med att jag inte hinner till skolan i tid, jag bestämmer mej för att fixa busskort och köpa proviva sen ta bussfan hem igen.
-
-
-
Ja lilla jag är så glad idag - inte. Fan att man ska bli dålig liksom, haft krångel med magen sen i söndags på båten :( och inte blivit så värst bättre. Så nu hoppas jag att proviva hjälper, har hjälpt förut och jag får väl köra det ett tag och se vad som händer. Legat och kollat på buffy ett tag och bara allmänt slappa. Tänkte ta tag i skolarbetet ett slag sen får jag se. Hoppas på att kolla på supernatural :) med killen min när han kommer hem.
//E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0