sick of this shit..

Nej nu vill jag att dessa onda bakterier ska bort från mig. Orka vara sjuk!
Mår illa med, av och till. Det är drygt att må så här all the time. Inte gravid iallafall, det vet jag. Och jag har ätit men mår ändå illa och känner mej sugen på nåt hela tiden? Nästan. Konstigt,
-
Var iallafall ut en kortis idag så lite luft har jag fått i mig iaf :) - och igår kväll kollade jag och älsklingen min på filmen 2012 - guuuud så spännande den var, satt nästan på helspänn hela tiden. Och roligt att det händer saker redan från början och inte mitt i eller på slutet. Den slår nästan day after tomorrow eller så ligger dom på samma nivå, hm?
Ajja nåt sånt :) bra var den ialla fall- Rekomenderar att se :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0