Skärp dig Eme....

OK jag ska fan skärpa mig nu, gjort halva uppgiften iaf, men inte kommit så långt dock. För jag sitter iställe och kollar upp vad det finns för kurser att söka till hösten eventuellt. Måste ha en backup plan ifall man inte har nåt jobb liksom. Hoppas på Sommarjobb iaf, har ansökt till några och fler ska det bli. Och har även kollat på frisörutbildning (vuxna) och det kostar men om jag kan ta lån eller nåt så vill jag verkligen satsa på det. För jag har ju klippt förut och färgat osv så svårt kan det ju inte vara :) . Även kollat komvux om det finns nåt jag kan förbättra osv och tanken på att gå tillbaka till Högbergs är lite skrämmande, liksom behöva gå komvux där heh känns inte så Jippi direkt. Men jag kan ju ge en chans att prata med studie vägledaren där iaf :) för hon är trevlig det vet jag. Träffat henne en gång. För jag vill gå Frisör, och kan tänka mig sjuksköterska även om jag HATAR sjukhus så finner jag det intressant på nåt konstigt sätt hehe. Sitter nu och kollar distans kurser som finns i andra län/kommuner som inte finns här och dom verkar intressant :) så ska ge en chans att söka iaf, man kan ju få både ja och nej så whatever liksom.
-
Musik och plugg + redbull jag snodde (lånar (A) ) av älskling hihi^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0