skoj skoj...

nu har jag letat/kollat olika intressanta kurser, får kanske söka komvux med? Men frågan är ju vad behöver jag och vad vill jag läsa upp mig på?! Kanske ska fixa en tid med studieväg ledaren där på komvux?
Och min kära lilla syster fick mig att hämta in ved fast hon skulle göra det från början, för jag ville hämta posten men då smet hon ut före och hämtade den så då fick jag ta in ved iställe - dumma unge :)
-
Och lägger ut 450 på smink/stuff från oriflame med, men betalar amelie i slute av månaden då jag får in pengarna. Gah, vill börja med Mary kay men liksom lägga ut runt 5000 kr nu känns lite orätt just nu. Kanske ska satsa på MK efter körkortet iställe :)  och kanske samma plan för en eventuell ny mobil? Jag vill verkligen ha Sony ericsson satio oooh vad jag vill ha den. Men jag får kolla upp först hur mkt böcker och skit som jag behöver först och sparar allt efter det. För nu måste jag fan spara och inte shoppa upp allt jag får in. Nåt jag måste skärpa mig på.
-
Plugga lite till sen får det bli nöje tycker jag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0