tårarna sprutar ut

Ja bokstavligen så gör dom det. Kom in på att söka RIP bilder för att lägga upp på bdb, som dom åkte och avliva smulan igår och då kom jag att tänka på en annan sak eller person rättare sagt - Natalie. Jag fattar inte hur hon har nästlat sig in i min hjärna or what so ever men hon är där i tankarna och då tänkte jag att jag skulle googla henne, kom in på dödsannonsen :'( bloggen hennes och hennes bästa väns blogg. Nu när jag läste hennes bästa väns blogg just dom där dagarna då det som inte fick hända hände. Och tår efter tår rann ner för mina kinder. Gud så jobbigt det här är. Jag kände henne inte men det känns som det och det går inte att beskriva , sen när man tänker på dom som kände henne så tycker jag så jäkla synd om dom som förlorat en sån härlig person. Fattar inte varför hon skulle upp till himlen så fort? Om man ändå kunde spola tillbaka tiden och få det ogjort, då skulle jag passa på att fixa annat som jag vill också ha ogjort.
-
LIFE SUCKS!!!!!
Har även funderat på en annan sak, jag vill inte plugga längre, har tappat lusten/orken totalt. Men jag tror att det pengar jag får som aktivitetsstöd (om jag ska få hjälp från ams...) är inte så värst högt om man säger så, inte tillskillnad mot det jag får nu från csn. Frågan är kommer jag att palla plugga dom här sista månaderna? För jag fattar egentligen inte ett skit av det jag pluggar. Så hur gör jag då?
Återstår att se I guess. Saknar fan gymnasiet, saknar min gamla klass HP06 saknar att bara kunna gå dit till skolan, skolka, sitta och prata med Emelie, plugga sånt man pluggar där (som man åtminstone fattade) tiden gick fort, kanske för fort. Studenten blev inte som jag ville eller önskade mej, även om jag verkligen såg fram i mot den så var den inte som jag ville.
-
Jag är iaf glad att jag har min pojkvän, min familj och dom vänner jag har <3 - Vad skulle jag göra utan er?
Detta vore gott ;P - men har bara annat ja köpt från båten o lite från systeme inte detta på bilden dock. Det är jag mest sugen på inte de ja har.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0